poniedziałek, 1 lipca 2013

www.świętowanie.tobyłczad.pl

...:))) Tytułowy link to ściema, rzecz jasna :)
Za pomocą moich rąk powstał lub też wydobył się ze mnie komplecik - pudełeczko + karteczka. Od samego początku nie wiedziałam, co to będzie. Każdy kolejny krok, każda czynność przy tworzeniu tego kompletu "dyktowała" następny krok...
Wiem, że brzmi to co najmniej dziwnie, ale tak właśnie było. I to chyba najbardziej mnie "kręci" w tworzeniu:))
A wszystko po to, żeby pokazać, jak Ja używam tuszy disteress w wzywaniu na blogu Mixed Media Place.
Tuszy disteress używam do tuszowania brzegów lub też całej powierzchni. Uzupełniacze do tuszy rozcieńczam i chlapię za pomocą zakraplacza.
Użyłam oczywiście jeszcze masy innych mediów (na ostatnim zdjęciu można podpatrzeć), ale główną rolę w tej pracy to był distress.
Nno. A teraz uwaga! Duuuużo fotek...:)







 SPRAWY WEWNĘTRZNE



 Kiedy zrobiłaś coś tylko dla siebie?
dzień po dniu codziennie
zróbmy sobie trochę święta
znajdź chwilę na
spacer
posłuchanie muzyki
spojrzenie prosto w oczy
urodziny kota
i na doświadczenie tego
co przeżywamy w danej chwili
Każdy powód jest dobry, żeby świętować.

Szczegóły na www.świętowanie.tobyłczad.pl :P












 Dopadł cię stres?
Nigdy nie jest
za późno, żeby zrobić coś dla siebie.






















Na tym zdjęciu ostatnim zapomniałam dodać jeszcze pisaków, ale większość mediów jest :))
Myślę, że kiedyś wykorzystam ten komplet, jako "podarek" dla jakiejś zestresowanej duszy....:)

Miłego poniedziałku życzę i ściskam serdecznie!!!!!!!

4 komentarze:

  1. cudo :) i bardzo podoba mi się przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rześkie kolory...jak błękitna woda na Bali:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękity mnie koją...odświeżenie...dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Uczta dla oczu!!! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń