piątek, 23 sierpnia 2013

Błękit nieba, słońce i wolność

Osiemnaście lat temu, kiedy byłam na rozdrożu, Ktoś Ważny dla mnie napisał mi na kartce od zeszytu w kratkę parę słów. I ta kartka wpadła mi wczoraj w ręce, kiedy właśnie już miałam zrezygnować z liftowania...
Wpadła we właściwym momencie, bo od razu przyszedł mi do głowy pomysł, jak zrobić tego sierpniowego lifta Ulietty na blogu scrapki.pl.
Słowa te idealnie pasują do zdjęcia, którego użyłam do scrapa. I są oryginalne, nie przepisywałam ich.







Scrap Ulietty:




 jesteś wolna



Błękit nieba i słońce
obiecały mi szczęście






No to chyba by było na tyle dzisiaj...:))
Ściskam cieplutko :***

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!!!! Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, bardzo mi się podoba ten scrap!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny lift i super LO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi sznureczkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo :) przepięknie zliftowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały lift, świetny pomysł ze sznureczkami:)
    dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń