piątek, 16 sierpnia 2013

Kiedy rozwijam skrzydła

Ach! Zamęczam Was swym jestestwem...wiem o tym, ale cóż poradzę,jeśli na srapkach-wyzwaniowo pojawiło się wyzwanie#76 - kim jestem?...:D :D
Nie mogłam przejść obojętnie obok takiego wyzwania :)))...

Zrobiłam pierwszy wpis do mojego nowego art-journalowego tworu, który nie ma nawet jeszcze okładki, ale będzie miał. Kiedyś :D
Wpis składa się z dwóch stron, zawiera moje zdjęcie i gazetowy "wierszotwór" w odpowiedzi na wyzwaniowe pytanie.








 kim jestem?
mam w sobie dużo wolnej przestrzeni
i poranione dziecko
wewnątrz jest jeszcze
córka matka blogerka
artystka
to tylko niektóre z głównych ról
jednak naprawdę
rozwijam skrzydła kiedy
JESTEM
po prostu











Nie jestem dobra w journalowaniu, ale czasem i ja lubię się w to pobawić :))
Miłego twórczego piątku życzę Kochani!!!!!!!!!

PS. I bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów :))) Oraz dziękuję za wszystkie cudowne komentarze, jakie zastawiacie na moim blogu! Ściskam Was serdecznie!

13 komentarzy:

  1. ... cudne kolory ... cudowny tekst ... cudna TY ...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne...W każdej pracy jesteś obecna...i te kolory...aktualnie przemawiające do mnie szczególnie...Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię zaglądac na twój blog, bo w każda z twoich prac wykonana jest sercem i to widac ;)
    Ps. powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu :-) kocham co piszesz, jak piszesz, bo czuję wtedy to co czuję i jest mi z tym dobrze, najlepiej :-)
    całusy wieczorne
    dobrej nocy
    d.

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tych kolorach :) cudowna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wpis!
    Uwielbiam to jak mieszasz, łączysz ze sobą słowa i składasz je w całość :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest doskonały, taki lekki i bardzo ciekawy :)
    Wszystkiego Naj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspirujące twórcze działanie:)
    Pozdrowienia z Serca!:)

    PS ..i tak jak piszesz - po prostu bądź:) bądź Sobą!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wpis, a tekst daje do myślenia

    OdpowiedzUsuń