sobota, 3 sierpnia 2013

Kocham góry :)

Zrobiłam LOsika do dwóch wyzwań:
1. Do WYZWANIA z mapką na blogu 3rd Eye
2. oraz do wyzwania#75 - podróż marzeń na blogu scrapki-wyzwaniowo.

Globtroterką nie jestem, prowadzę raczej osiadły tryb życia, ale to właśnie góry są w stanie mnie z tego osiadłego trybu życia wyrwać...:) Kocham góry i tą przestrzeń, która się tam roztacza wokół. W takich okolicznościach samoistnie wpadam w inny stan świadomości, rozpływam się w błogiej ekstazie...
Chociaż chyba generalnie lubię przestrzenie, te nizinne też :)))
Oto więc ja - w ekstazie, w ostatniej wyprawie na Śnieżkę :D :D


















Dodam, że również jak góry - pokochałam dryszkowe piórka. Wejdą na stałe do repertuaru moich ulubionych tekturek.
Po za tym użyłam białej ecoliny, rozwodnionej, bo ma ona tendencje do gęstnienia.
Jest to prosty scrap, wolę raczej mniej dodać niż więcej, ale myślę, że wiernie oddałam na nim moją górską miłość...Zresztą zdjęcie mówi chyba za siebie....hihihihi....


Miłego piątkowego wieczoru życzę!!!!!!!!!!!
PS. Hahahahhahahaa!!!!! pomyliłam dni tygodnia.... Miała to być miła sobota.....:D :D

7 komentarzy:

  1. genialny :) wspaniała kompozycja, wspaniale pasuje do zdjęcia :) może i prosty, ale zdecydowanie ma to coś :) aż sobie przypnę na pintereście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ... góry i chmury ... i "pióry" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu ♥ ja też je kocham , nasze Tatry, tam odpoczywam, oddycham, żyję...dają siłę, energie i radość
    d

    OdpowiedzUsuń
  4. really nice take on the challenge! glad you joined in :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ jest po prostu niesamowicie energetyczny! i zdjęcie dodaje mu jeszcze więcej blasku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolność aż tryska z tej pracy :)

    OdpowiedzUsuń