środa, 21 sierpnia 2013

Piwniczne łowy

Agnieszka - Anna na blogu Lift Summer Crafts zaproponowała wyzwanie#9 - altered art do mapki. Trzeba wykorzystać w pracy co najmniej trzy rzeczy codziennego użytku...
Najpierw padło na pokrywkę od słoika, ale co dalej...?...
Zeszłam więc do piwnicy w poszukiwaniu żelastwa wszelakiego. Obłowiwszy się w różne dziwne metalowe części, których na co dzień jednak nie używam i których nazw nie znam rozpoczęłam proces twórczy.
Przykładałam, przekładałam i kombinowałam aż wykombinowałam :)))

Oto efekt:


































Zastanawiałam się nad jakimś przesłaniem, ale nic mi nie przychodziło do głowy. W końcu gazetowe wycinki niemal same ułożyły się w prosty, niewyszukany tekst - "po prostu ciesz się życiem" :)))

A w ostatnim numerze Nieznanego Świata znalazłam króciutki wiersz, mogący - moim zdaniem - być afirmacją twórczego życia -

zatrzymaj się
popatrz w okno

(tam prawie zawsze
jest jakiś
wiersz)

Maria Duszka

I z tym poetyckim akcentem życzę miłego, twórczego (koniecznie!!!) dnia :)))))

9 komentarzy:

  1. uwielbiam kolory :)))i jak się fajnie wkomponowały przedmioty codziennego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... po prostu cieszę się, gdy widzę , takie prace :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory !!! Az oczu nie mozna oderwać ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень-очень нравится!! Просто супер!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakrętkowa mandala - świetny pomysł!:) i ogólnie całość interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne przesłanie! Fantastyczny upcycling :) No i ta gazeta w tle - wiadomo, kto jak kto, ale ty musowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolory! praca rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń