niedziela, 11 sierpnia 2013

Stale pamiętaj, że "jesteś"

Zachwyciła mnie wczoraj druga szesnaście swoim niezwykłym kolażem. Stworzyła mapkę i do niej kolaż z przesłaniem do siebie samej.
A wszystko to do wyzwania#8 - collage na blogu Lift Summer Crafts.
Niemal natychmiast postanowiłam zrobić swoją wersję. W miejsce "pańci" wstawiłam własne zdjęcie.
Jako bazy użyłam podobrazia o wymiarach 25cm x 50cm.
Słów, których użyłam do kolażu pochodzą z książki "Czym jestem" Nisargadatty. Towarzyszą mi one od dawna niczym dzwonek służący do przebudzenia:)
Oto, co mi "wyszło" :D...












 JESTEM







 Stale pamiętaj, że "jesteś". To jest twój jedyny kapitał.
Obracaj nim, a zyski masz gwarantowane.
Nisargadatta







Tak to się wczoraj bawiłam:)))  Dziękuję Ci Elizo!!!!!!

Pozdrawiam serdecznie Kochani!!!!!!!!!

14 komentarzy:

  1. Bardzo odważna praca, z tym zdjęciem - ja bym się nie odważyła - fantastycznie Ci wyszło! Piękny obraz, piękne kolory, mandala, rewelacyjne przesłanie i optymizm aż bije :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem gdzie zacząć.
    dobór kolorów, słów, cały przekaz - fantastyczne!
    i bardzo mi się podoba, że w liftowej pracy udało ci się zachować samą siebie, swój własny styl i charakter.
    wyjątkowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dobrze się bawiłaś;) Świetna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny tekst i cudna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity i faktycznie cytat bardzo głęboki i bardzo słusznie, że Ci towarzyszy, mega kolory, mega pozytywna praca! : )))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale genialny ten Twój kolaż :D świetnie zinterpretowałaś wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! I ta mandala! mmmmm

    OdpowiedzUsuń