piątek, 27 września 2013

Ciepło i przyjaźnie

Powstawała wczoraj i dzisiaj. W spokoju i cieple wieczoru i przedpołudnia:))
Może właśnie dlatego taki tytuł posta mi się nasunął?...
Nie znaczy to, że inne mandale maluję w niepokoju, wręcz przeciwnie - tylko wczoraj szczególnie jakoś odczuwałam wdzięczność za ciepło i dach nad głową, za spokój i...rutynę?...
Praktykując Obecność bardziej cieszą mnie zwykłe codzienne rytuały, cisza i ...bycie? Istnienie?...

Paleta kolorów, która mnie zainspirowała pochodzi stąd.



































I tego spokoju Wam Kochani i sobie życzę jak najczęściej!!! :**

2 komentarze:

  1. bardzo piękne inspirujące mandale tu u Ciebie .. podziwiam .. podziwiałem mandalę dużych rozmiarów tutaj:
    http://peregrino-pl.blogspot.com/2013/01/mandala-piaskowa.html

    słoneczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń