wtorek, 24 września 2013

Kolekcja tworów dziwnych

Wyzwanie#80 - zielony, żółty & niebieski na blogu scrapki - wyzwaniowo zainspirowało mnie do sięgnięcia po piwniczne żelastwo. Co prawda, forma pracy jest dowolna, ale mnie naszło na kombinowanie...:)
Zrobiłam taką zawieszkę z pozytywnym przesłaniem.Wiem, że żelastwo skłania raczej do mrocznych klimatów, ale ja jednak zdecydowanie wolę afirmowanie jasnej strony życia.
Do otchłani własnej podświadomości schodziłam nie raz, ale po uzdrowienie raczej niż w celach artystycznych:)


Oto moje "dzieło":


 Zakochaj się w sobie. Należy ci się.
Pstryknij pstryczek.
Bashar















Na koniec tytułowa kolekcja tworów dziwnych, jaka mi się już utworzyła:
I co ciekawe - w podobnej kolorystyce...:)





Miłego wieczoru życzę!!! I pozdrawiam cieplutko :**

8 komentarzy:

  1. Nie wiem co napisać, bo brak mi słów z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnam sobie na tapetę ustawić :D :D :D
    foremka do ciastek rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely hangings, looks cool and arty! Thanks for playing along at Scrapki.Wyzwaniowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Łapacze kurzu, durnostojki to nazwy które używam do przedmiotów które konkretnej funkcji nie mają , a właściwie mają:) To funkcja terapeutyczna w trakcie tworzenia takich prac nabieram dobrego humoru. Tym razem wystarczy spojrzeć na Twoje prace i dziób mi sie śmieje :) Są super

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja! uwielbiam te Twoje twory dziwne! ciekawa kolekcja się robi :) pozdrawiam w imieniu Scrapek-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się zakochałam! i nie ma tu mowy o monogamii patrząc na całą kolekcję ;) jest obłędna!!!!

    OdpowiedzUsuń