niedziela, 29 września 2013

Romans z samym sobą ;)

Trafiłam na cudną mapkę. Pełną kółek i kółeczek.
Kto mnie choć troszkę zna, zna też moje zamiłowanie do kółek i kółeczek:))
Mapka pochodzi z bloga scrapuj.pl z najnowszego mapkowego wyzwania #13.

...ale nie od razu zdecydowałam się wziąć udział w wyzwaniu. Dopiero fantastyczna interpretacja tej mapki w wykonaniu Tores mnie zainspirowała:)

a oto moja wariacja na temat:.....



 romans z samym sobą







 Nie ma znaczenia, że
świat się nie zmieni
Nieważne, że człowiek
został okradziony z samego siebie
mnie już tu nie ma
więc
gdzie teraz jestem?














Wzięło mnie też na gazetowe wierszotwory. I proszę nie pytać, "co poeta miał na myśli" ;) Wszystko, co wychodzi spod mych rąk to w pewnym sensie forma autoterapii, zabawy i trochę ducha też.
Taki romans z samym sobą trwający całe życie...:)

Miłej niedzieli!!! :**

3 komentarze:

  1. Trafia dziś do mnie. Dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo :) świetnie te kółka wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna!!!! bardzo delikatna i kobieca

    OdpowiedzUsuń