wtorek, 10 września 2013

Wyzwanie foto Uli (wrzesień) - ulubione do picia

Drugi dzień wyzwania fotograficznego Uli - ulubione do picia.
Miała być na początku woda z miodem i cytryną, którą codziennie zaczynam dzień, ale w końcu zdecydowałam się na zieloną herbatę, której piję bardzo dużo.













I jeszcze coś poza tematem :)...
Zostałam obdarowana dziś prezentem urodzinowym (urodziny mam w sierpniu) przez moją przyjaciółkę, z którą dopiero dzisiaj mogłyśmy się spotkać:)
Piękny bukiecik kwiatów, książeczka Joganandy i ...coś do picia! Przepysznego :D :D





Musiałam się pochwalić.
Miłego wieczoru życzę!!!!!

8 komentarzy:

  1. bardzo lubię zieloną herbatę,zwłaszcza z prażonym ryżem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..z prażonym ryżem?:) a to ciekawe zestawienie:)

      Usuń
    2. Też piłam:) To jedna z najlepszych zielonych jakie miałam okazję smakować:))

      Usuń
  2. A w tle oczywiście piękna mandala:)
    Na zdrowie! Smacznego:) i miłego pochłaniania lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim kubku to każda herbata smakuje wyśmienicie :) a prezenty smakowite :D

    OdpowiedzUsuń