niedziela, 15 września 2013

Wyzwanie foto Uli (wrzesień) - zdjęcie z przeszłości

Dzień siódmy wyzwania fotograficznego Uli - zdjęcie z przeszłości.
...:) Grzebałam w starych zdjęciach i wygrzebałam...
Jedno pochodzi sprzed około 20tu lat, a drugie to prehistoria - zdjęcie z pierwszej klasy podstawówki...
Czyli najpierw - "dzikuska" z kokosem skacząca po drabinie...






...oraz bardzo grzeczna siedmiolatka, która jeszcze nie ma pojęcia, że po drabinach będzie skakać...;))








Jak widać od dawna lubiłam wygłupy zdjęciowe...:)) (patrz zdjęcie nr 1;))

I dziękuję bardzo Uli i wszystkim uczestniczkom i uczestnikom za wspólną zabawę!!!
Ściskam ciepło:***

11 komentarzy:

  1. Jaka piękna fryzurka na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak wyglądałaś 20 lat temu?! to ja nie wiem, ile ty masz lat. wyglądasz raczej tak, jakby to drugie zdjęcie było sprzed dwudziestu lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Dorotko dziękuję :)) Wieku się nie wstydzę, ale mimo to na forum nie powiem ile mam tych lat. Troszkę ich mam. Małolatą nie jestem,niestety...:)

      Usuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest rewelacjyne ; P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czaderskie zdjęcia! to pierwsze przezabawne ale drugie przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. szalone to pierwsze,a na drugim taki fajny szkolny klimat :) w podstawówce mama czesała mnie podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba cenny ten kokos, bo mina mówi: "nie oddam" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe, szczególnie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu ♥ Szalona Kruszynko - te zdjęcia to przecież jakby z wczoraj...
    Uwielbiam Twoje poczucie humoru, dystans do samej siebie, Twoje słowa...i dziękuję za nie ogromnie...
    buziaki ciepłe bo brrrrrrrrrr za oknem

    OdpowiedzUsuń