sobota, 26 października 2013

Elegancja Francja

Różni się ta mandala od innych. Jest taka... surowa...
Z elegancją mi się kojarzy:)))
...czego ja akurat w sobie nie mam ani trochę;)
Nie wiem skąd się mi się ta mandala, proszę ja was wzięła... Nie wiem...



























...z akcentem eleganckim zaczął mi się poranek...Tak, bo dla mnie południe w sobotę to jest wczesny ranek...
Piję sobie sok z limonki z wodą i miodem (cytryny w lodówce nie znalazłam ani jednej). Ooooj, będą dzisiaj zakupy spożywcze, za czym nie przepadam...

Miłej soboty Kochani!!! :**

4 komentarze:

  1. faktycznie niezwykle wytworna!!! i chyba myślisz już o Gwiazdce, jak dla mnie to typowo gwiazdkowe kolory i zimowy styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakieś drugie ja Ci wylazło;) A mandala jest piękna i widać, że Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna i ma w sobie takie magiczne coś :) -wiola

    OdpowiedzUsuń