piątek, 18 października 2013

Smak Źródła

Dzisiaj troszkę odskoczni od moich mandal. Zalterowałam okładkę starej książki.
Z motywem szachownicy, który to motyw jest wyznacznikiem wyzwania#82 - szachownica na blogu scrapki - wyzwaniowo.
Szachownica nie jest tym, co lubię. Jest dla mnie chyba zbyt mroczna...ale czasem fajnie jest przekraczać własne granice. I ja ją przekroczyłam właśnie.
Papier z motywem szachownicy to UHKowy SZACH&MAT. Oraz Świadek i Agaricus (z kolekcji Mooshrooms).











 SMAK ŹRÓDŁA



Wyjdź poza swoją głowę i udaj się do Źródła. Ono jest w samym
centrum Ciebie. Siedzenie u Źródła sprawia, że rodzi się ogromna
siła, zaś energia przemienia się w światło i miłość, współczucie
i twórczą inwencję.
Osho 


















Troszkę brakowało mi tu barw, ale dzięki temu jeszcze przyjemniej będzie mi się malowało na kolorowo...:)
Już sobie nawet wybrałam baaaardzo barwną paletę...

Ściskam cieplutko i bycia u Źródła życzę!!!!!!! :**


9 komentarzy:

  1. Coś pięknego! Jestem naprawdę zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna! ja za to uwielbiam szchownicę i stworzyłaś tu ciekawy, tajemniczy klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się ten zestaw kolorów podoba - ma swój niepowtarzalny urok :-) Czasem dobrze jest coś zmienić w tym co robi się na co dzień. Ta okładka i tak jest nadal "Twoja". Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca. I ja użyłam tego samego papieru, ale szachownicę odbieram zupełnie inaczej niż Ty;) - nie jako mroczną ale raczej pewne sacrum ( mądrości?)...

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęka mi opadła do samej podłogi! genialne odzwierciedlenie Osho w pracy craftowej... ten ćwiek - bardzo sugestywny! dziękuję w imieniu Scrapek-wyzwaniowo za zmierzenie się z szachownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie genialne wykonanie i pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful cards! :) Thank's for playing along with Scrapki Wyzwaniowo! :)

    OdpowiedzUsuń