wtorek, 8 października 2013

Wyzwanie foto Uli (październik) - dwie rzeczy

Dzień drugi październikowego wyzwania Uli - dwie rzeczy.

Jakieś 10 dni temu na blogu Uli pojawił się post o butelkach. Znalazło się tam też zestawienie butelek, które można kupić w internecie. W większości są to dość drogie rzeczy, ale jedna z butelek (nr 3) okazała się świetną okazją i zamówiłam ją sobie w trzech egzemplarzach :))
Dzisiaj pozują do wyzwania. W piwnicy.
Stwierdzam, że piwnica może być bardzo kreatywnym miejscem:))






















Trochę się rozpędziłam ze zdjęciami, ale tak mi się to spodobało, że musiałam poeksperymentować z kompozycją ;))

Jeszcze się dzisiaj pojawię, więc nie mówię do widzenia :) Paa!

6 komentarzy:

  1. Piwnica zdecydowanie jest bardzo kreatywnym miejscem. Bardzo ładne butelki i kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że pokazałaś więcej zdjęć bo bardzo ciekawie wyszły:) butelki muszą bardzo ładnie ozdabiać wnętrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, moja piwnica brrrrr, gdy nie muszę, nie zbliżam się do niej , Twoje buteleczki urrrrocze :-)
    d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się boję piwnic, to mam chyba jeszcze z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne butelki! I wygladają uroczo na tym rustykalnym tle:)

    OdpowiedzUsuń