czwartek, 10 października 2013

Wyzwanie foto Uli (październik) - żółty

Dzień czwarty wyzwania fotograficznego Uli - żółty.
Niewiele mogłabym znaleźć żółtego w swoim otoczeniu, więc stworzyłam coś żółtego.
Pomalowałam pędzelek.

A z czym kojarzy mi się żółty? To dla mnie słońce, źródło światła, symbol świadomości.

Pędzelek zestawiłam z talerzem, który też (kiedyś baaaardzo dawno) pomalowałam. Farbami do ceramiki.
Z drugiej strony pędzelka nakleiłam tekst wycięty ze Zwierciadła, słowa terapeutki Anette Kannegaard.
















 Samoakceptacja
daje nam dostęp
do naszej energii twórczej,
kreatywności.
Przestajemy chcieć
być kimś innym.
Kiedy to do nas dociera,
dzieje się cud: piękniejemy,
zaczynamy się
uśmiechać.

Anette Kannegaard











Przydało mi się dzisiaj tej żółtej emanacji, bo ciemno dziś w Zachodniopomorskiem:))
Życzę więc dużo Światła i pozytywnej, twórczej energii!!! :**

9 komentarzy:

  1. Przepięknie!!! Fantastyczny słoneczny talerz i bardzo pomysłowy "aztecki" pędzel. Nie przepadam za górnolotnymi sentencjami naklejanymi na ścianach, lodówkach, meblach i w innych miejscach, ale tekst, który Ty wybrałaś trafia do mnie bardzo. Brawo. Odwzajemniam życzenia i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dzięki serdeczne :))) I cieszę się, że tekst do Ciebie trafił:)

      Usuń
  2. Super pomysł z pędzlem :) i piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie świeci słoneczko u Ciebie:)
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś czytałam, że żółty kolor jako pierwszy przyciąga wzrok... chyba jest tym sporo prawdy skoro tutaj trafiłam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł, sfotografowane rzeczy emanują ciepłem:)

    OdpowiedzUsuń