poniedziałek, 11 listopada 2013

Wyzwanie foto Uli (listopad) - dziś jestem...

Dzień pierwszy wyzwania fotograficznego Uli - dziś jestem...
...w nastroju nostalgicznym. Wydaje mi się, że często jestem w takim zamyślonym nastroju:)
No i ogólnie w dobrym też - można by rzec.










Tutaj Kotek usiłuje się wydostać z moich objęć...




Zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo jest ogólnie mało światła, a robione są w kierunku okna, więc i naświetlone takie jakieś. Ale do wyrażenia nostalgii pasuje, moim zdaniem:)))
Planuję kupić sobie nowy obiektyw. Może sprawię sobie prezent pod choinkę?

Więcej interpretacji dzisiejszego tematu tutaj.
Miłego poniedziałku!!! :**

14 komentarzy:

  1. Nostalgia czasem bywa dobra, aczkolwiek życzę Ci jak najwięcej dobrych dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kociak śliczny jaki puchaty od razu się wesoło robi gdy na niego spojrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże kochany!! Jaki piękny wspaniały kot, myślałam na początku ze to taki wielki koc, ja patrzę a to czterołapne wielkie cudo! Nie noo... ja też takiego chce.!! Zakochałam się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kot, ma cudne spojrzenie, takie trochę nostalgiczne - jak to kot:-) Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. W listopadzie łatwo o nostalgiczny nastroj. To zrozumiałe. Ale masz slicznego kotka na poprawę humoru. Szczerze powiedziawszy zazdroszczę Ci go. Pozdrawiam hardaska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kocurek! Nie znam się na rasach, jaka to? Nostalgia to chyba powszechna "choroba" w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Kociamber jest wielki :)
    PoZdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny kocik :-) Też planuję niedługo zakup ragdolla, na razie czekam na tego mojego wymarzonego z wybranej hodowli.
    Jakbyś nie miała nic przeciwko, to na maila się odezwę z kilkoma pytaniami dotyczącymi tej rasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :)) Chętnie odpowiem :)

      Usuń
    2. To już za chwilkę coś napiszę :-)

      Usuń
  9. Jeju! Ten kot jest większy od ciebie! Jak ty go radzisz?!

    OdpowiedzUsuń