sobota, 16 listopada 2013

Wyzwanie foto Uli (listopad) - kwiat/y

Dzień szósty wyzwania fotograficznego Uli - kwiat/y.
Wybrałam się wczoraj do kwiaciarni więc, żeby zakupić jakieś małe gerbery, albo inne kwiatki i moją uwagę przykuł pewien cudny kwiat, który okazał się.................k a p u s t ą!!!!!!!!!















Pięknie się prezentuje w wazonie i pani w kwiaciarni zapewniła, że długo postoi. Zobaczymy. W każdym razie uroda kapusty skradła moje serce:)))

Nie żegnam się jeszcze, bo pojawię się dzisiaj z nowym postem jeszcze raz.
Do zobaczenia więc!!!

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam te kapustę ozdobną. No kocham. Może w końcu uda mi się ją u siebie wyhodować??
    Przyjemność mi zrobiłaś i zazdroszczę, że możesz u siebie takie cuda kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że skradł Ci serce, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapusta ozdobna powinna postać dłużej niż kwiaty. W tym sezonie miała wzięcie, bo jest piękna i intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ozdobne kapustki sa rozbrajajace! One sa bardzo wytrwalymi roslinkami I zdobia klomby czesto jeszcze spod sniegu! Upolowalas wyjatkowopiekny egzemplarz, ktory fantasycznie wkomponowal sie do jesiennego wyzwania:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. kto by pomyślał? nie dość, żę smaczna i zdrowa, to jeszcze potrafi wyglądać zjawiskowo. a próbowałaś, czy jadalna?

    OdpowiedzUsuń
  6. No słowo daję, że bije inne kwiaty na głowę. Śliczna ta kapucha.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się wcale a wcale nie dziwię, że ta żywa mandala wkradła się do Twojego serduszka:) ..bo to mandala przecież:) w żywej formie:)
    Piękna:)

    OdpowiedzUsuń