wtorek, 31 grudnia 2013

Lodowe impresje

Końcówka roku była dla mnie nieco drażniąca poprzez brak czasu na malowanie. Nie jestem co prawda człowiekiem niezwykle zajętym, ale jakoś tak ciągle wpadały inne rzeczy do zrobienia...
Ta mandala długo czekała na farby. A ta paleta była mi inspiracją tym razem.








































I tak na turkusowo kończę rok 2013.  
Mam nadzieję, że ten następny będzie również dla mnie pełen kolorowych mandal... i innych twórczych tworów...:))))) 
Życzę wszystkim duuuuużo miłości, zdrówka i światła na ten nowy nadchodzący rok!!!:**

4 komentarze:

  1. Ta mandala idealnie wpisuje się w moje turkusowe konwencje dekoratorskie :-). Cudna jak zawsze!
    Jyoti, wszystkiego najlepszego w nowym roku, mnóstwa czasu na ulubione malowanie i dzieł równie pięknych, co te dotychczasowe :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. ... samych szczęśliwych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja Tobie życzę, żeby Nowy Rok przyniósł szczęście i natchnienie na tworzenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje mandale są zawsze takie magiczne. Fajny by był taki album. Bym sobie siadała i go oglądała na poprawę humoru i nie tylko. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:) I kolejnych pięknych mandal:)

    OdpowiedzUsuń