sobota, 7 grudnia 2013

Wypożyczalnia skrzydeł

Zapraszam dzisiaj do podniebnego surfowania :)) Ktoś chętny?

Zrobiłam kolaż w formacie A4 do wyzwania#87 - skrzydła na blogu scrapki-wyzwaniowo.
Na tym papierze z Makowego Pola.
Całość jest dość ascetyczna, główną rolę odgrywają skrzydła i chciałam, żeby nie były przytłoczone. Zresztą ja chyba ogólnie wolę "mniej" niż "za dużo" na jakiejkolwiek pracy.















Pomysł przyszedł do mnie w nocy, kiedy nawiedzał nas orkan. Nie mogłam zasnąć, a jak zasnęłam, budziłam się przy każdym głośniejszym odgłosie...

Do zobaczenia Kochani!!! Zmykam dziś do prozaicznych zajęć - sprzątanie, gotowanie...Taka tam zwykła codzienność. Paaaa :**

8 komentarzy:

  1. Boska praca i wsoaniałe hasło! Bardzo mi się podoba i chyba je "pożyczę". Jestem z zawodu pedagogiem i pomyślałam, że każdy pedagog powinien mieć "wypożyczalnię skrzydeł" - dla siebie i dla swoich podopiecznych ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pewnie, że możesz sobie pożyczyć :))) W pierwszej wersji to miała być mini książeczka i więcej tych skrzydeł miało się w niej znaleźć, ale ostatecznie wybrałam formę kolażu.

      Usuń
  2. ... genialne - pomysł i wykonanie :) ... też dłubię przy skrzydle dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie zinterpretowałaś temat ;D podoba mi się tytuł ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspirujące dzieło:) ..a swoją drogą, skrzydła się przydadzą w tak wietrzny czas;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great project , love it! Thanks for playing along at Scrapki- wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great work with the wire! Very organic and full of meaning. I like this! Thank you for your creativity together with Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń