sobota, 4 stycznia 2014

Jak odkrywa się spokój

Na blogu Mixed Media Place rozpoczął się nowy cykl wyzwań pod hasłem - co czujesz?. Pierwsze wyzwanie z serii dotyczy spokoju.
Czym jest spokój każdy wie, ale ja chciałam przedstawić moje podejście do spokoju. Dla mnie spokój to jest taki stan świadomości, w którym czuję się bezpiecznie niezależnie od tego, co przynosi życie. Pełna akceptacja i zaufanie. Z punktu widzenia osoby wydaje się to bardzo abstrakcyjne i raczej mało osiągalne, ale wychodząc po za nasze małe "ja" jest to jak najbardziej możliwe. I niesie ze sobą całe morze spokoju...

Zrobiłam sobie więc do tego tematu wpis do art journala, który również jest dla mnie albumem ze względu na zdjęcia no i wierszożurnalem ze względu na gazetowe teksty, jakie układam z różnych wyrazów.

Aaaaa! I użyłam wreszcie Dryszkowego stempla, który uwielbiam. I wiem, że nie ja jedna ;)))











 chcemy żyć spokojnie
a jak odkrywa się spokój?
każdego dnia
uchyl drzwi świadomości
i zobacz że
za tymi drzwiami
gdzie mamy najbliżej
istnieje nieprawdopodobne miejsce
było tam zawsze
niewyczerpane źródło
ojczyzna spokoju














I na koniec taki krótki filmik z Bentinho Massaro, młodym Holendrem, który pięknie mówi o spokoju...
Jeśli ktoś ma chęć oczywiście:)




No i to tyle na dziś...
Miłego dnia życzę wszystkim w pełni świadomości...I sobie też;)))

9 komentarzy:

  1. Dziękuje za ciepłe słowa :) Bardzo się cieszę, że lubisz ten stempel :D
    Strony wyszły bardzo ciekawie, te niebieskozielone koła wyglądają jak planety!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne! Uwielbiam Twoje prace! A tak naprawde szczerze... Twoja praca jest jedn z dwoch, ktore mi sie podobaja do tej pory, jesli chodzi o uczestnikow. Ja chyba tez niedlugo sie zbiore i cos skombinuje ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie!Ciepło pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna, hipnotyzująca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny wpis :) naprawdę tchnie spokojem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Really captivating! Love the way you have used the pearl maker! Thank you for joining the MMP challenge!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wpis! U ciebie zawsze jest taka niesamowita głębia! Cieszę się, że znów bawisz się z nami w Mixed Media Place :) xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful Art journal page, love the colors and all the textures!!!

    OdpowiedzUsuń