poniedziałek, 3 lutego 2014

"Jesteś szczeliną...

...przez którą wszechświat patrzy i odkrywa siebie" - Alan Watts.
Tak jak poprzednio zapowiadałam, zrobiłam scrapa. Powstał do scrapkowego wyzwania# 92- koła.
Użyłam stempelków 3rd Eye koło fale tarcza duża, koło fale tarcza mała oraz tego stempelka.

Kolorystycznie z założenia miało być biało, ale jakoś nie pasowały mi papiery i dość długo je dobierałam, aż w końcu wyszło na zielono.  Troszkę stempli, tuszowania i mgiełek, i różowej ecolinki.
Literki do tekstu wycinałam z gazet, co trochę zajęło czasu, ale zabrakło mi tuszu w drukarce i nie miałam wyjścia. Zawsze co prawda, można napisać ręcznie, ale w tym wypadku bardziej czytelne są gazetowe literki.








 Jesteś szczeliną przez którą wszechświat patrzy i odkrywa siebie.
Alan Watts













Zdjęcie z Karpacza, z wakacji zeszłego roku.

Nie mogłam przejść obojętnie obok kółkowego wyzwania, w końcu koło to moja ulubiona forma, no nie?....:))))))
Ściskam ciepło:**U nas już odwilż...:D

1 komentarz:

  1. Great work with painting!! Thanks for playing with us!!

    OdpowiedzUsuń