sobota, 15 lutego 2014

O swawolnym podejściu do życia ;)

Skusiłam się na scrapa. Do Art - Piaskownicowej mapki.
Na papierach z Makowego Pola - na tym i z kawałkami tego.
Ze stemplem TES 187 - 3rd Eye, i jeszcze TES 187S.

Zdjęcie z wakacji zeszłego roku zrobione na działce.












 Mam ochotę
bardziej swawolnie
podejść do życia
Czuję że
moje serce
budzi się ze snu
z transu zwykłej codzienności
teraz
nie pamiętam już
kim jestem















Dokleiłam gazetowy tekst. Nie będę się z niego tłumaczyć;))) hihiihihihi Dla mnie ma sens:D :D

Buziaki :**

5 komentarzy:

  1. świeżo i energetycznie i stale mnie kusisz tymi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak dla mnie te stempelki mają duży potencjał!

      Usuń
  2. Cudowna praca! Fantastyczne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie! świetne kolorystycznie :) bardzo energetyczna praca :)
    bardzo lubię Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaglądając do ciebie człowiek zawsze nabiera chęci na JESZCZE ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń