piątek, 21 lutego 2014

Różowa wymiana :))

Już drugi raz wzięłam udział w comiesięcznej wymianie na blogu CollageCaffe. Tematem lutowej wymiany jest Edycja Różowa, powstała z inspiracji cytatem Audrey Hepburn.
Moją parą był Krulik :)))

Oto co zdołałam zebrać w kolorze różowym:...


























Fragmenty koperty...







A to zbiór cudowności, jakie dostałam od Krulika:)



Szczególnie ujęła mnie forma, w jaką zostały ujęte wycinki słowne z gazet...
...czyli - "parę słów od serca"...


Dziękuję dziewczyny za wspólną zabawę!!!
Uściski:**


3 komentarze:

  1. Asia, gdybyśmy przypadkiem trafiły na siebie w jakiejś wymianie, to plis, pamiętaj, że ja bardzo bardzo pragnę takiego pędzla z tekstem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Kochana:))) Nie ma sprawy!

      Usuń
  2. Super paczuszkę przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń