czwartek, 27 lutego 2014

Rozpuść włosy, zdejmij buty

...i natychmiast zacznij tańczyć!:))))))
Dziewczyny z bloga scrapki- wyzwaniowo proponują nowe wyzwanie#94 - sylwetka. Polega na tym, żeby zrobić kolaż albo LO z użyciem postaci wyciętej ze zdjęcia.

Powstał więc za pomocą moich rąk bardzo radosny kolaż:D :D
Wycięłam własną postać ze zdjęcia w mojej ulubionej pozycji...;)
Użyłam stempelków 3rdEye.










ROZPUŚĆ WŁOSY, ZDEJMIJ BUTY I NATYCHMIAST ZACZNIJ TAŃCZYĆ! 



Inspiracją do tej pracy była karta Osho - Świętowanie...:)))



 Życie jest chwilą, by świętować, by się cieszyć. Baw się dobrze, świętuj, a wejdziesz do świątyni. Świątynia nie jest dla smutasów, nigdy dla nich nie była. Spójrz na życie - czy gdziekolwiek widzisz smutek? Czy widziałeś kiedyś, by drzewo było przygnębione? Czy widziałeś kiedyś zaniepokojonego ptaka? Czy widziałeś kiedyś neurotyczne zwierzę? Nie, życie w ogóle takie nie jest. To tylko człowiek gdzieś się pomylił, a pomylił się, bo sądzi, że jest bardzo mądry, bardzo bystry. Ta bystrość to choroba. Nie bądź zbyt mądry. Zawsze pamiętaj, by przyhamować; nie osiągaj żadnego ekstremum. Trochę głupoty i trochę mądrości jest w porządku, a właściwa kombinacja czyni cię Buddą.
Osho







Bawmy się Kochani i cieszmy każdą chwilą!:**

14 komentarzy:

  1. RaDoŚć rAdOśĆ!!!
    Dobrej zabawy!:)
    Serdeczności ślę
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie wstaw siebie tańczącą na główną stronę FB czy blogu! świetna praca! uściski z Gdańska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ już to zrobiłam Kochana! Dziękuję i uściski ze Stargardu posyłam!:))

      Usuń
  3. od razu uśmiech się na buzi pojawia :)
    Super kartka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo poztywynie i radośnie :) Aż się uśmiechnęłam, gdy zobaczyłam tę pracę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Saw this on facebook and had to come to your blog to see details! Love this, cretive and fun! And it gives a happy feeling!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you and I am so glad that you like it!

      Usuń
  6. Skąd masz w sobie takie pokłady radości i pozytywnej energii? Pożycz troszkę... ;-)
    Ślicznie wyszło, ale to oczywista oczywistość jeśli chodzi o Twoje prace :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się od razu skojarzyło z musicalem "Hair" Swietne

    OdpowiedzUsuń
  8. oh goodness!! This is so detailed and amazing!! Beautiful! <3 Amy

    OdpowiedzUsuń
  9. Love it!!! Thanks for playing wirh us! Such a wonderful job!

    OdpowiedzUsuń
  10. już któryś raz z rzędu wracam do tej pracy... pozwolę sobie zostawić krótki komentarz, bo wciąż brak mi słów... NIESAMOWITA PRACA!!!!

    OdpowiedzUsuń