wtorek, 25 lutego 2014

Słowami tego nie ujmiesz

Zaistniała jeszcze jedna zawieszka w ostatnim czasie. Bliźniacza siostra tej zawieszki.
Z naklejonymi gazetowymi literkami w zdanie - "słowami tego nie ujmiesz".

Poszalałam ze zdjęciami.
Ciężko było wybrać najlepsze i stąd taka ich mnogość dzisiaj:)))))










































A tu wyjaśniam, czego nie da się ująć słowami...
Nisargadatta Maharaj nieustannie mi przypomina...
Nie masz nic do zrobienia. Wystarczy tylko być. Więc nie rób nic; po prostu bądź. Nie potrzeba ci wspiąć się na jakiś szczyt lub tkwić w jaskini. Ja ci nawet nie polecam "bądź sobą" - zważywszy, ze przecież nie wiesz, czym jesteś. Więc po prostu tylko bądź, pamiętając stale, że nie należysz do świata dostrzegalnych rzeczy ani do wewnętrznego świata pojęć; że nie jesteś ani ciałem, ani umysłem.
Nisargadatta Maharaj



Miłego wtorku życzę!!!:**

1 komentarz:

  1. Rewelacyje oby dwie, aż słów brakuje, czyli słowami tego nie ujmiesz :):):)
    ja właśnie w trakcie malowanie 5 mandali, tyle ze na kamieniach i w porównaniu z rozmiarami Twoich moje to są mini :):)

    OdpowiedzUsuń