czwartek, 20 lutego 2014

W poszukiwaniu zaginionego klucza

Tym razem skusiło mnie lutowe tutorialowe wyzwanie na blogu SCRAPPO.
Nie bardzo miałam chęć na kartkę, zrobiłam więc kolaż.
Tyle, że nie bardzo widać to, co jest wymogiem wyzwania...A było tak:
Najpierw przygotowałam bazę tekturową A4, okleiłam ją skrawkami różnych papierów (niescrapwych) i zagessowałam.
Mandalę, a raczej koło narysowane na białym papierze - zatuszowałam wg tutorialu, a potem narysowałam na zatuszowanej powierzchni mandalę. Następnie wycięłam ją i nakleiłam na przygotowaną bazę.
Kluczowe stempelki pochodzą ze sklepu Scrappo, dawno dawno temu kupione.
Tusz to archival ink - w kolorze sepii.




























Postarzanie nie jest moją ulubioną formą, wolę raczej lżejszy klimat, ale do kluczy to wydaje mi się, że pasuje...
Miłego dnia pełnego miłych zdarzeń życzę...:)))))

2 komentarze: