niedziela, 9 lutego 2014

"Życie to podróż z nikąd...

...do nikąd odbywana przez nikogo.
Świadomość to wagabunda włóczący się wiecznie we własnej wyobraźni." Cesar Teruel
Słowa te zaczerpnęłam z tej strony. Jak tylko wpadły w pole mojego widzenia, wiedziałam, że muszę je gdzieś "ulokować". Stąd ten kolaż:))








 Życie to podróż z nikąd do nikąd odbywana przez nikogo.
Cesar Teruel




 Świadomość to wagabunda włóczący się wiecznie we własnej wyobraźni.
Cesar Teruel














Spodobała mi się taka forma kolażowania. Zresztą...to i tak mandala.:))) Tylko w innej odsłonie.

Cesar Teruel to kolejny człowiek, który się przebudził, czy może Rozpoznał rzeczywistość, nie nazywa siebie nauczycielem, ale odpowiada na pytania tych, którzy nadal szukają. Jest dla mnie, tak jak wiele innych takich osób ogromną inspiracją.

Miłej niedzieli Kochani!:**

1 komentarz: