czwartek, 13 marca 2014

Eksperyment 3D

Czasami czuję się, jak Pomysłowy Dobromir...
Spadają mi na głowę pomysły, które potem materializują się w rzeczywistości.
Tak było i tym razem.
Przyszła mi na myśl mandala z "wpadającym" środkiem...
Trochę tylko szkoda, że nie zostałam przy tych poprzednich chłodnych kolorkach...Trudno.
Zielony wszędzie mi się "wpycha"...


























Baza to 5 sztuk grubej, sklejonej tektury z odpowiednio wyciętymi otworami. Oklejona książkowym papierem i zagessowana. 21cm x 21cm

I już dziś życzę udanego weekendu, bo dla mnie weekend tym razem zaczyna się od jutra z samiutkiego rana.
Znikam więc:**

9 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł:)
    I dla Ciebie pięknego weekendu:)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń się pcha bo wiosna już tuż, tuż ;)))
    Piękna i bardzo dobry pomysł z tym wpadającym środkiem, wygląda bardzo interesująco !!
    Długi weekend ... udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu♥
    Kolorowy wir radości, namiętności i słodyczy
    Wiosna po prostu :-)
    buziaki i miłego

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna mandala!!!Calusy z Gdanska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace!
    Zapraszam do siebie http://iguzikzpetelka.blogspot.com/, wyprzedaję przydasie i papiery, może znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, niezmiernie ciekawe miejsce, super tekst, oszałamiająco opisany, zapewne nie raz odwiedze twój blog, gdyż naprawde nadzwyczaj mi się w tym miejscu u Ciebie podoba, salutuję Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mi miło! Witaj więc Olu :))) I ja Ci salutuję - ahoj! :D

      Usuń