wtorek, 18 marca 2014

Jesteś absolutnie doskonały...

...i jesteś w pełni tam, gdzie jesteś.
Śri Vast

Po kilkudniowej przerwie od tak zwanych zajęć twórczych, na rozgrzewkę zrobiłam kolażową mandalę z piórkami.
Wykorzystałam wycięte kółka z tej mandali uzyskując efekt 3D na środku mandali i powróciłam na moment do tych kolorów:))...
Baza to gruba tektura A4. Stempelki te dwa większe moje, a pozostałe 3rd Eye.

Nacykałam jak zwykle mnóstwo zdjęć i każde wydało mi się niezbędne...;)






































myślisz:...
"Jeśli dostąpię oświecenia, coś się wydarzy". A ja mówię:
"Teraz. To się dzieje teraz. Jesteś oświecony właśnie teraz".
Wtedy objawia ci się cała prawda.
Sri Vast


Ściskam ciepło:**

7 komentarzy:

  1. Cudna i fajnie, że jest taka przestrzenna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory piękne i efekt trójwymiaru ... jest doskonała :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, intrygująca - a Twoje napisy są poruszające do głębi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Hipnotyzujące cudo, od którego nie można oderwać oczu!

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie doskonała,jak łapacz snów chwyta za ♥
    cmoki

    OdpowiedzUsuń