wtorek, 25 marca 2014

Miłość w skrzydle zaklęta;)

Dzisiejszego dnia spotkała mnie niespodzianka...
Dotarło do mnie Czarodziejskie Skrzydełko:))))))) Od pewnej Skrzydlatej Istoty...
Wyczarowała je specjalnie dla mnie w ramach skrzydełkowo - mandalowej wymiany :)
Oto ono...
Zachwycające, prawda? :)))))







Dotarło do mnie w uroczym mieszkanku...



...urządzonym ze smakiem i bardzo wygodne...







...w ciągu dnia wisi na mojej szyi...Mam nadzieję, że tu mu równie wygodnie;)))




Taaaak, to był bardzo miły dzień.
Ups! Jeszcze przecież trwa... Odpływam więc wraz z jego nurtem, z zaciekawieniem, co też jeszcze przyniesie...;)
Dziękuję Didre:))))))))))))

Samych miłych chwil Wam życzę Kochani!!!:**

6 komentarzy:

  1. Piękne skrzydło w pięknym domku z drewna! Ładnie się prezentuje na Modelce:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu :)) pięknie wyglądasz!!

    dziękuję♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A ile uśmiechu i radości w nim zaklęte - cudowności !!! Anielskie to skrzydełka są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asieńko - Ty i skrzydło jesteście cudownie kompatybilni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale skrzydelko u wspanialej wlascicielki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeej, dziękuję Kochane Dziewczyny:)))))))))
    Kocham to Skrzydełko.

    OdpowiedzUsuń