niedziela, 16 marca 2014

Odkrywanie Torunia i rzeczywistości ;)

Ostatnie dwa dni spędziłam w Toruniu, gdzie odbywał się satsang z Karen Richards, jedną z tych osób, którym spontanicznie "przydarzyło się"przebudzenie.
Odkrywałam więc przez ten czas to, czym jestem i demaskowałam przy okazji wszystkie iluzje, jakie przytrafiło mi się mieć  tym względzie.
Nie było za wiele czasu na zwiedzanie Torunia, ale udało nam się co nie co zobaczyć. Jest jednym z najpiękniejszych miast, jakie widziałam. Niewiele też mam zdjęć, bo było już ciemno, ale parę fotek w ruinach zamkowych  udało nam się zrobić. I jedno z nich jak ulał pasuje do fotoGRY 13 - chce się żyć w Art - Piaskownicy.
















Nad Wisłą:)











Wampirka z ruin....:)))))



Ja z Karen w środku:)







Jeśli kogoś interesuje niedualność i jeszcze nie zna Karen to polecam filmiki na you tubie. Tutaj zamieszczam jeden z nich:



Cudownej niedzieli życzę wszystkim!!!

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, szczególnie to nas Wisłą! Pozdrawiam z Torunia i dziękuję za udział w wyzwaniu Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję! W pięknym miejscu mieszkasz :))

      Usuń
  2. dla takich chwil z pewnością warto :D dziękuję za udział w muzyczno-urodzinowym wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę szczerze od jakiegoś czasu lubię zaglądać do Twego blogu. Coś nowego odkrywam... Naturalne zdjęcia nawet te z kotem, no i bajeczne mandale..takie uzdrawiające. Będę od czasu do czasu wpadać i inspirować się. Ale nie kopiować. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie! I dziękuję za miłe słowa:))

      Usuń