czwartek, 20 marca 2014

Pierwszy dzień wiosny oraz inwazja kotów

...czyli spacer opowiedziany zdjęciami :)
Wybrałyśmy się z przyjaciółką na krótki spacer nad Miedwie i zrobiłyśmy troszkę fajnych zdjęć z kotami (i nie tylko), więc postanowiłam się z Wami podzielić wrażeniami znad jeziora:)
Z pierwszego dnia wiosny.


Ja jak zwykle ze swoim nieśmiertelnym plecakiem......;)



















Gosia przygotowała pyszną kawkę w termosie...Piłyśmy więc kawkę i zajadałyśmy chałwę made in Liban ;)



























Na zdjęciach jestem tylko ja, bo tylko ja się pcham przed obiektyw. Gosia takiego parcia nie ma;))))) Za to bywa moim nadwornym fotografem..:))))

Miłego wieczoru życzę!:**

5 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Co za kocia ławka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow kiciusie :-)))
    Kocham koty :-)

    Zapraszam na blog
    ....ANGIELSKI na SKRÓTY ...
    Może , akurat jakieś informacje się przydadzą...
    Miłego dnia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny spacer:) Foto z kotami czaderskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, piękne krajobrazy, a koty..... to dobra energia, pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale dużo tych kociaków w jednym miejscu! Super tereny na spacerowanie :-).

    OdpowiedzUsuń