sobota, 1 marca 2014

Tak długo szukałam...

...klucza do przebudzenia, aż w końcu okazuje się, że wystarczy puścić myśli. Wtedy objawia się TO...
Wystarczy się zatrzymać...

Jeszcze jedno wyzwanie do mnie "przemówiło" - wyzwanie#95 - journaling w scrapkach-wyzwaniowo.
Powstał kolaż A4 ze zdjęciem kluczy, które zrobiłam kiedyś na wyzwanie fotograficzne.
Użyłam tego stempelka 3rd Eye. Jestem od tych stempli uzależniona:)))
Przydały się też dwa kapsle...:)
No i najważniejsze w wyzwaniu - odręcznie napisany krótki tekst...
Trochę kolorowego drutu też się załapało...































Uściski ślę:**

4 komentarze:

  1. Pięknie, inspirująco i pogodnie. Dziękuję Iyoti, że stale bawisz się z nami na scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning use of delicious greens♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zielenie i cudna praca :-) Dziękujemy za udział w naszej zabawie na scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna praca! uwielbiam Twoje interpretacje wyzwań na Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń