czwartek, 3 kwietnia 2014

O tęsknocie na pustej drodze i o smutku, co smuci

Dzisiaj mam do pokazania niebieski tercet, niekoniecznie egzotyczny;)).....Tag, mandala 3D i pędzel.
Mooooocno niebiesko....
Stempel na tagu - ten.

Uwaga!...dużo zdjęć!























 jak sobie radzić
z tęsknotą
na pustej drodze?
wystarczy tylko
jestem
pozwól na to




 smutek smutne smutki smuci...



 z różnych stron
na każdym kroku
poczucie smutku
budzi się we mnie
podobno
to okres przejściowy
i choć umysł mgła zasnuwa
czuję umieranie
człowiek nikt
jest wszędzie i
przejmuje stery





















Pisać za wiele nie będę, bo nie mam co dodać. Dzisiaj tylko fotki "mówią"...:)

:**

9 komentarzy:

  1. Fotki dużo "mówią" a niebieski (mój ulubiony kolor) jest niezwykły, za to słowa o smutku bardzo oryginalne. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, a dla mnie ten niebieski, błękit i granat to kojarzą się ze spokojem...
    Uśmiechu życzę :)
    Unicatella

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj smutek, to moje drugie imię ... Twoję "smutki", łagodzą moje ...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda wymalowałaś pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. wspanaile niebieskie, cudne energetyczne mimo ze o umieraniu jakimś i smutasach ! mega zestaw! A ja sobie patrząc, nie czytając txtów mówię : SLODKIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!!!
      A teksty tak naprawdę mają pozytywny przekaz. Umiera ego, fałszywa identyfikacja i odkrywa się prawdziwa istota tego czym się jest :)

      Usuń
  6. ..Ty niebiesko, ja żółto..i jest równowaga w przyrodzie.. no może trochę dziwnie to brzmi, ale tak jakoś mi się poczuło;) ..nie ma błękitu bez Słońca...tak..gdyby nie było smutku to i radość nie była by odczuwalna..wszystko ma swój cel, każdy moment, każda chwila, każde uczucie jakie się pojawia...i czasem dopiero po jakimś czasie wychodzi na to, że tak właśnie miało być, to co BYŁO stało się doświadczeniem tamtej chwili ..i można z tego wyciągnąć coś dobrego;)
    Słoneczne promienie ślę do Ciebie:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń