środa, 28 maja 2014

Kwitnące serce mówi światłem...

Pod wielce brzmiącym tytułem kryje się mała zawieszka (15cm x 015cm) z metalowym kwiatkiem w środku. Powstała również spontanicznie, jak poprzednia.
Przyszła do mnie wczoraj przesyłka z Retro Kraft Shopu z mnóstwem metalowych kwiatów... i natychmiast zapragnęłam jednego z nich wypróbować...
Nie wskazuję, który to kwiatek konkretnie, bo ja je trochę rozmontowałam i złożyłam po swojemu;)

A do tego trwa jeszcze trzy dni wyzwanie kwiatkowe w Art - Piaskownicy i postanowiłam wziąć w nim udział przy okazji.
Kwiatkowej okazji ;)))))))))))













































ŚWIATŁO
Jam jest światłem
Światło jest mną
Nie ma innej prawdy
Prostszej niż ta

Ty jesteś światłem
Światło jest Tobą
Nie ma innej prawdy
Prostszej niż ta.

Ze światła powstaliśmy
Do światła powrócimy
Nie ma innej prawdy
Prostszej niż ta(...)


Henryk Skolimowski




Zdjęcia są trochę mało wyraziste, bo i światła mało, jest ciemno i pochmurno, jak dawno już nie było.
I jak zwykle jest tych fotek cała masa, ale cóż...Lubię aranżować różne fotograficzne kombinacje:)

Dzielę się z Wami również wierszem, jaki mnie zachwycił dzisiaj...I tak pasuje do kwitnącego serca "mówiącego" światłem...


Uściski ślę:**






1 komentarz: