czwartek, 8 maja 2014

W nowej roli :D

Otóż mogę się już pochwalić, że stałam się częścią zespołu....... 3rd Eye :D :D :D
Jestem nieco stremowana, ale i podekscytowana nową rolą...






Tutaj nie będę się powtarzać i się przedstawiać, jak ktoś jednak chce, może zajrzeć na bloga 3rd Eye i sobie poczytać:) Zapraszam!
U siebie wrzucę tylko zdjęcia mojego twórczego kącika, co jest właściwie powtórką, bo kiedyś swój scrapkącik już zamieszczałam. Niewiele się zmieniło od tamtego czasu, po za tym, że foty mają świeższą datę i jest kilka ze mną...;)))))))


















 Stempelki 3rd Eye mają osobne mieszkanko;)))))


















Ja i Kot pozdrawiamy serdecznie!:**

7 komentarzy:

  1. :)) ślicznie w Twoim wnętrzu jest :))) ..nie tylko tym materialnym;) ..Twoje mandale a i reszta wspaniałości tworzą wyjątkowy klimat:) Bardzo mi się podoba:)
    A Kot jest po prostu cudny!:) ..chętnie bym go wyprzytulała...tyyyyle miękkiego futerka...:) Kochane Stworzonko:)
    Serdeczności ślę w Waszą stronę:)
    Ps Te stempelki mnie inspirują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pieknie u Ciebie :)
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo :) To będzie na pewno owocna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie masz w scrapkąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Sietna ekipa tam w 3rd Eye tym razem;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję :-). Kącik piękny, taki inspirujący, kolorowy i miły :-). Praca w nim to na pewno sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdrościć kącika, a przede wszystkim porządku :))) pięknie po prostu urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń