czwartek, 24 lipca 2014

Z zaskoczeniem i z zachwytem...

...trwam :)))))
Mało co ostatnio tworzę, ale lipcowego taga z UHK Gallery musiałam zrobić!
Czas się znalazł i coś tam nakombinowałam. Papierowo i słownie ;)...
W tym miesiącu wymogiem jest koronka w różnym wydaniu.
Mój tag znowu wyszedł niebieski. Z czerwonym akcentem.
Miłośnie po prostu...











trwam
 z zaskoczeniem
i z zachwytem
bo widzę
jak odkrywa się
dla mnie życie
pocałunek
dotyk
serce
w taniec radości
przekształca
każdą 
chwilę


















Cieszę się bardzo, że udało mi się tego taga zrobić. Nie wiem, kiedy znowu pojawię się z nowym postem, więc tymczasem posyłam przytulaski, szczególnie wszystkim tym, którzy tu jeszcze zaglądają:**

2 komentarze:

  1. Piękne :-). Chciałabym umieć takie cuda robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piękność u Ciebie :) Bardzo podobają mi się Twoje tagi. Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń