niedziela, 24 sierpnia 2014

A w sercu wiosna :)

...czyli że serce kwitnie...
...i jest zielono:)))
To już mój siódmy tag, tym razem z produktami Tima Holtza w zabawie tagowej z UHK Gallery - inspiracje.
Użyłam więc Holtzowej metalowej rameczki, którą pomalowałam na zielono oraz.......
Metek od nowo zakupionej bielizny!...Jest więc też recyklingowo...
To te wąskie paseczki w tle, jakby ktoś pytał...;)
No i do tego kolejny gazetowy tekst mi się ułożył.











 przyjrzyj się
co dzieje się
na bieżąco
w tej chwili
Uwolnij
dostęp do swojej duszy
w prezencie
otrzymasz
życie na głębokościach
a może i
coś więcej
możesz się przekonać
co naprawdę mówi
serce










Tym razem nie robiłam za dużo fotek. Jakoś nie miałam natchnienia...
Mam nadzieję, że te wystarczą:)

Ściskam ciepło:**

3 komentarze: