piątek, 26 września 2014

Żabim okiem

Skusiło mnie wyzwanie w Art - Piaskownicy - fotogra - "z pozycji żaby".
Polega ono na tym, aby zrobić zdjęcie z pozycji leżącej. A że byłam niedawno w sprzyjających fotograficznie okolicznościach, to i takich zdjęć upolowałam troszkę.
Zdecydować się musiałam na jedno, co jakoś nie było łatwe, ale w końcu mój wybór padł na nogi...
Resztę "żabich"zdjęć (tych niewybranych) też zamieszczam.
Ku żabiej kontemplacji...;)



























Śmietnik wydał mi się najbardziej interesującym ujęciem, aczkolwiek nie miałam pewności, czy ktokolwiek podzieli moje zdanie, wygrały więc nogi należące do mojej przyjaciółki.
Prawda, że zgrabne?
I te czerwone botki...Bardzo lubię czerwone buty.

Jest już po północy, w związku z czym pozdrowienia ciepłe posyłam spod ciepłej kołderki:** Z laptopem u boku:)
Dobranoc.


1 komentarz:

  1. To i ja się do zabawy włączę, bo "żabich" zdjęć mam dużo :-). Dawno nie brałam udziału w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Och, jak ja zazdroszczę Ci tego morza na wyciągnięcie stóp.

    OdpowiedzUsuń