wtorek, 7 października 2014

W rytmie zmian

Przez ostatnie kilka miesięcy wiodłam dość aktywne życie. Jak na mnie bynajmniej ;)
Zdarzyło się mnóstwo pięknych chwil uwiecznionych w moich zdjęciowych postach, które zresztą bardzo polubiłam...
Dzisiejszy zdjęciowy post zamyka ten cudny czas, za który jestem szalenie wdzięczna.
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Następna taka okazja może nadarzyć się w listopadzie, a wiadomo jaki listopad bywa...
Tymczasem zaszywam się na nowo w swoim gnieździe i zamierzam więcej bywać w blogosferze z moimi nowymi mandalami i resztą mojej "radosnej twórczości"...:)))))
No i już tęsknię do tego "listopada".







” Na chwilę przestań być smutny. Usłysz, jak spadają na ciebie błogosławieństwa”  
Rumi











„Człowieku okryty pyłem martwych słów, wykąp swą duszę w Milczeniu…” 
Rabindranath Tagore
























“Nigdy nie jest za późno, żeby kleknąć i ucałować ziemię.” 
Rumi







Te piękne cytaty znalazłam na bardzo inspirującej stronie Moja joga codzienna.

I co teraz? 
Chyba idę malować...:)
:**

1 komentarz: