środa, 5 listopada 2014

Miłosne serce...


...przedstawiam... serce, którego dziś stałam się posiadaczką...
...a wszystko za sprawą tej mandali, która znalazła swój nowy dom, a mój dom stał się domem dla tego właśnie serduszka...
Moja radość jest wielka...bo kto poznał Didre, ten wie, o czym mówię...
















...było to serce trudne do zrozumienia...

Paulo Coelho







Sercem nie można się posługiwać.
Serce wystarczy mieć.
To tak jak z wiatrem.
Wystarczy, że się go czuje.

Haruki Murakami







...moje Didrowe srebrne skarby razem...









Myślę, że serce przypomina głęboką studnię.
Nikt nie wie, co jest na dnie.
Można tylko sobie wyobrażać na podstawie tego,
co czasami wypływa na powierzchnię.

Haruki Murakami




Prawda, że piękne serducho?
Dziękuję Ci Didre Kochana z całego serca!
I pozdrawiam serdecznie:**

PS. Mandala powinna też już dotrzeć do Ciebie :)

5 komentarzy:

  1. Witaj!!! Ależ mnie długo u Ciebie nie było:)) hohoho i trochę!:)
    Serce cuuuudne!!!!!
    Kochana ja pamiętam o plasterkach, ale poprzednie dziwnym trafem się pogięły, popękały...eh...może za bardzo na nie dmuchałam;) hihihi:))) jak chcesz to mogę wysłać świeże, mokre i będziesz sobie sama je "pilnować";) ..no minusem jest waga na przesyłkę...ale dogadamy się jakoś:) ..wiesz, myślałam nawet, że będę przejazdem na początku jesieni i Cię zaskoczę, lecz się jednak nie udało, zatem pozostaje przesyłka pocztą lub kurierem;)
    Serdeczności:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeeej, szkoda, że się udało.....Ale by była niespodzianka! Może kiedyś uda nam się spotkać w realu?
      Co do plastrów, to już przyznaję zapomniałam... Jak się dowiem, jak suszyć, to mogę sobie sama suszyć, ale najlepiej szczegóły omówić mailem.
      Uściski!!!

      Usuń
  2. :)))) od razu wiedziałam, że ono tylko dla Ciebie... :))

    buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ to ja dorzucę swoje 3 grosze
      /.../ Człowiek, który ma serce, niczego nie może stracić, gdziekolwiek by się znalazł./.../HM
      Jesteście Wielkie :-))))) a Wasze ♥ unoszą do nieba :-)))) dziękuję ♥
      cmoki

      Usuń
    2. Uwielbiam, jak "dorzucasz swoje trzy grosze" :)))
      Zawsze inspirująco i z sercem...
      Sciskam:**

      Usuń