czwartek, 4 grudnia 2014

Tu w środku jest cisza...

Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach scrapkowych...
Czas nadrobić zaległości.
Tematem wyzwania grudniowego { #111} są trójkąty.

Grudzień na blogu rozpoczyna recyklingowy kolaż, na który składa się m.in. stare metalowe pudełeczko w kształcie serduszka, pudełeczko po serkach topionych oraz...gwoździe.
Baza i trójkąty to dość gruba tektura.



 Tu w środku jest cisza-pustka-otwartość, zachęcam
abyś nią się karmił, a wtedy strach opuści twój umysł.
Mooji



There is an emptiness here which I am guiding you to experience.
 So that, it becomes your actuality and fear will leave your mind.
Mooji























Post ten miał być opublikowany wczoraj, ale po raz pierwszy odkąd mam internet była jakaś grubsza awaria w sieci i przez prawie całą dobę byłam na odwyku...
Poczytałam, pomalowałam, ale symptomy uzależnienia miałam jak nic!...co chwila patrzyłam, czy może już jest...hiihhihi

Pozdrowienia ślę:*

6 komentarzy:

  1. Asik- super
    i cytat ( jak zwykle hihihi) ....
    Wisława Szymborska
    *Trzy słowa najdziwniejsze
    Kiedy wy­mawiam słowo Przyszłość,
    pier­wsza sy­laba od­chodzi już do przeszłości.
    Kiedy wy­mawiam słowo Cisza,
    niszczę ją.
    Kiedy wy­mawiam słowo Nic,
    stwarzam coś, co nie mieści się w żad­nym niebycie.

    całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Oko opatrzności w nowym wydaniu <3 Czuję się bosko, jak na to patrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Complete creative project ! I love what you did with the triangle theme we have this month. Thank you for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. no jak zwykle - zbieram szczękę z podłogi! re-we-la-cja! dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca! Uwielbiam! :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł i wykonanie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń