wtorek, 24 lutego 2015

Jesteś niebo

W lutowym numerze Nieznanego Świata wpadło mi w oko zdjęcie okna, które - wiedziałam - że do czegoś mi posłuży. Z tą wiedzą minął miesiąc. :)
Do czasu, aż bezwiednie przeglądałam Słoik na myśli na blogu Kawa i Nożyczki. Zadzwoniło mi coś z tyłu głowy na hasło - Kobieta w oknie - słoik#6
Natychmiast wycięłam okno z gazety i poprzykładałam je sobie na różne zdjęcia, tak żeby znaleźć odpowiednie. Plus jakąś myśl i kolory.
Wyszło mi tak:..




Mały kolażyk - 20cn x 20cm














Jesteś niebo.
Wszystko inne to tylko pogoda.

Pema Cziedryn





Jak zwykle wyszło strasznie prosto...Ale i tak lubię ten kolażyk z tym prostym przesłaniem, którym jak zwykle "obdarował" mnie fejsbuk:) 

Kimkolwiek jesteś Ty, który tu zaglądasz życzę Ci, abyś dostrzegł to, żeś niebo jest...:)))))))

1 komentarz:

  1. Wyszło Ci super :) świetnie przesłanie i super kolażyk :)

    OdpowiedzUsuń