piątek, 6 lutego 2015

O pielęgnowaniu wewnętrznego wariata

Niedawno w tv była rozmowa reżysera Krystiana Lupy z (chyba) Mają Kleczewską, którą właściwie słuchałam zaledwie piąte przez dziesiąte, ale w ucho mi wpadły słowa reżysera - 
PIELĘGNUJCIE WEWNĘTRZNEGO WARIATA W SOBIE ...
 Święte słowa!...
Od razu chwyciłam za długopis i zapisałam je sobie.
Bo co jak co, ale jest to jedna z niewielu rzeczy, które mi się w życiu udało zrealizować.
Wyhodowałam w sobie Wariata...a ściślej Wariatkę...

Z przesłaniem tym zrobiłam LO do wyzwania w Art - Piaskownicy inspirowanego zdjęciem:
oraz do wyzwania w scrapkach - wyzwaniowo:





PIELĘGNUJMY WEWNĘTRZNEGO WARIATA W SOBIE

TAKE CARE OF YOUR INNER CRAZINESS 



















WEWNĘTRZNY WARIAT to ten, który podsyła nam pomysły, natycha odwagą do przekraczania ograniczeń i pozwala cieszyć się życiem.:)))
Zachęcam więc, by zwrócić na niego uwagę.

Ściskam ciepło:**

7 komentarzy:

  1. Zawsze emanuje od ciebie taka niezwykle pozytywna energia! Świetny scrap :) No i to wariactwo - boskie! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny, energetyczny (i kto powiedział, że energetyczny musi być kolorowy?) i skłaniający do szczerzenia zębów scrap! pielęgnuj tę Wariatkę - chcę jej więcej :) dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fun! Creative ! Love it ! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. so fun!!!! amazing lo! thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. czadowy jest twój wariat ... pielęgnuj go jak najdłużej ... dziękuje, za udział w wyzwaniu AP - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo pozytywne wariactwo :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu!
    Asia

    OdpowiedzUsuń