czwartek, 12 lutego 2015

Piękny słoneczny czwartek

Przydarzył mi się dzisiaj piękny spacer w pięknym miejscu...
Nie obyło się bez zdjęć, którymi się z Wami dzielę :))















Szczęście istnieje tylko teraz. Bycie przygnębionym oznacza, że nie jesteś tu, w tym teraz.
Byron Katie.




















Życie nigdy nie stanie się bardziej skomplikowane niż to, co teraz robimy.
Byron Katie.












Jak ochronić się od wszystkiego czego się boję? Po prostu być tu teraz.
Byron Katie.

















Masz zawsze to czego potrzebujesz. Nie zawsze to, o czym myślisz, jest ci potrzebne.
Byron Katie.













To nie ja żyję życie. To życie żyje mnie.

Patrycja Pruchnik Nitya













Nigdy nie było i nie będzie więcej prawdy niż teraz.

Patrycja Pruchnik Nitya





Jest co prawda już wieczór, ale pozdrawiam nadal słonecznie Kochani!:**

3 komentarze:

  1. Szczęściem tryskasz dziewczyno! :)
    Namów Ulcię na spotkanie bo strasznie się z Wami stęskniłam :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)
      A Ulcię ostatnio widziałam i coś tam pobąkiwała o spotkaniu, więc może...może :)

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń