środa, 11 lutego 2015

Mandalowy kubas i parę impresji z życia

Witajcie Kochani!
Uzbierałam kilka różnych fotek z kilku ostatnich dni i zebrałam w jedną całość.
Przede wszystkim chciałam się pochwalić kubeczkiem z nadrukiem moich mandal, jaki sobie właśnie sprawiłam,no i dorzuciłam parę migawek z życia...


MANDALOWY KUBAS Z JEDNEJ STRONY



... I Z DRUGIEJ...



KUBAS MANDALOWY W TOWARZYSTWIE WALENTYNKOWEGO...



PRAWDA, ŻE ŁADNE KUBASKI?...



A TU PAPIEROWY RAJ, CZYLI Z WIZYTĄ U UHKa...







KTOŚ DOSTAŁ BUKIECIK...







...ORAZ KOT WBITY W KĄT...
(na własne życzenie...długo tam siedział wyraźnie zadowolony...)








"...Dzień i noc, dzień i noc
Żyjesz w moim oddechu.
A żeby Cię widzieć przeglądam się w lustrze...."


Rumi




I myślę, ze mandalowy kubas będzie jeszcze jeden dla towarzystwa...;)

Pozdrawiam serdecznie!:**

1 komentarz: