wtorek, 24 marca 2015

Ach żenią się ludzie żenią...cz.2

Miało być wczoraj.
...ale ból głowy zmienił moje plany. Trzeba było przeczekać, poleżeć... Już jest ok.
Czas na drugą część ślubnych klimatów.
Rameczka i świeczniki :)

































Uwolnijcie się od wszystkich nonsensów, które wam mówiono o seksie. Eksperymentujcie znów na świeżo, niewinnie. Wchodźcie w to medytacyjnie - to modlitwa. To jedna z najświętszych rzeczy, ponieważ poprzez seks powstaje życie i poprzez seks możecie dotrzeć do samego źródła życia. Seks nie powinien być pośpiesznym zdarzeniem, nie powinien dokonywać się błyskawicznie. Smakujcie go. Przygotowujcie się do niego. Stańcie się bardziej wrażliwi, otwarci, spokojni. Gdy wchodzicie w akt seksualny, wchodzicie do świątyni.

Osho 





A ja znów o seksie...hihihi...

Nno. Mam nadzieję, że komplecik się spodoba. Zawsze stresują mnie troszkę zlecenia. Nigdy nie mam pewności, czy sprostam.

Miłego wtorku życzę :**

1 komentarz: