środa, 25 marca 2015

Dzień dobry Życie

...czyja ja, Kot oraz mój język;)))))
I trochę pozytywnej myśli...





Kiedy nie masz do czego siebie porównać, czyż nie jesteś doskonały?
Byron Katie.











 Nie ma żadnego rozwiązania. Nie ma żadnego problemu. Jest tylko miłość.
Jeff Foster







(...) Po prostu róbmy co jest do zrobienia bez martwienia się, że jest coś lepszego albo ważniejszego. Nigdy nie ma nic lepszego i ważniejszego od obecności w tu i teraz 
Emotikon smile
 Taka miłość, co się w głowie nie mieści. (...)


Agnieszka Róża Banasiak
Szkoła Mistrzostwa Życia











Dzień dobry Życie.
Jak mnie dziś obdarujesz? Już widzę słoneczko i słyszę ptaki, co wdzięcznie zaglądają do mieszkania, czekając na jakiegoś psikusa z mojej strony. Jest wdzięczność i zachwyt. I w wazonie zakwitły mi jagodzinki Emotikon smile
Idę w świat, spacerować po pięknych możliwościach. Pooglądam sobie fikołki mojego umysłu i pokażę mu odwrócenia każdej myśli. A niech ma! Niech kocha życie tak jak ja Emotikon heart.
Radości z tego, co jest. Teraz czyli bez przeszłości i przyszłości, bo nie są nam one teraz potrzebne do szczęścia Emotikon smile. Nasycania się tym, co się dla nas wyłania, gdy na chwilkę milkniemy w oczekiwaniach...
Emotikon heart
Agnieszka Róża Banasiak
Szkoła Mistrzostwa Życia




Wszystkie te piękne, radosne słowa zaczerpnęłam stąd.
Dużo radości życzę:**

2 komentarze: