piątek, 13 marca 2015

Joy & Love

...oraz moje dłonie...
Za które jestem szalenie wdzięczna. Za to, że są sprawne i za to, że dzięki nim mogę się twórczo (i nietwórczo) wyżywać :)
W Art - Piaskownicy, która świętuje 6te urodziny przykuło moją uwagę fotograficzne wyzwanie z ramką na które błyskawicznie odpowiedziałam.
Trzeba uchwycić to, co dla nas najcenniejsze. No i cóż... Moi bliscy nie pałają chęcią wystąpienia w internecie...(Swoją drogą, nie wiem jak się między nimi uchowałam?...)
...a kot histerycznie uciekał przed ramką...
Trzeba więc było wybrać inną koncepcję. No i co sobie cenię szczególnie w życiu?
Miłość i Radość.
A przy okazji doceniłam publicznie swoje dłonie. Dziękuję :D
Jeszcze parę rzeczy by się znalazło, ale ręce mam tylko dwie.











Radość (w bardziej zwariowanej wersji) wyraziłam jeszcze tak...





...a Miłość tak...







Wyglądasz jak to, co czujesz.

David Deida




A tak w ogóle, dzięki temu wyzwaniu wyciągnęłam na światło dzienne ramki, które gdzieś tam były poupychane po kątach. I tak mnie jakoś zainspirowały. Sama nie wiem jeszcze, do czego? Ale pewnie do czegoś się przydadzą. To wiem na pewno :)

Miłości i radości życzę całe mnóstwo! :**

3 komentarze:

  1. Drugie zdjęcie mega pozytywne! Tak trzymaj! ;) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że cię dodatkowo zainspirowaliśmy :P dziękujemy za udział w URODZINOWYM WYZWANIU AP - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń