wtorek, 10 marca 2015

O tym, jak pachnie miłość

...about the perfume of love...
Zapach jest w tym miesiącu tematem wyzwania na blogu scrapki-wyzwaniowo, na którego interpretację się skusiłam. Przyznam, że długo główkowałam, jak go ugryźć ... Do głowy przychodziła mi jedynie parująca kawa i kwiaty z wiosną razem wzięte. I osobno ;)
Właściwie już miałam się poddać.
Jednak przeglądając sobie zasób zdjęć wpadłam na te nieco zwariowane, do góry nogami. No i jakoś od razu pojawił się pomysł...:)






 O TYM JAK PACHNIE MIŁOŚĆ
ABOUT THE PERFUME OF LOVE
















Dodam jeszcze trochę mądrości Kubusia Puchatka, która mnie zachwyciła ostatnio. Koniecznie chciałam się tym z Wami podzielić.




"Królik jest mądry", powiedział Puchatek zamyślony.
"Tak", powiedział Prosiaczek,
"Królik jest mądry".
"I ma mózg".
"Tak", powiedział Prosiaczek,
"Królik ma mózg".
Wówczas nastąpiła długa cisza.
"Przypuszczam" powiedział Puchatek,
"że właśnie dlatego nigdy nic nie rozumie"

A.A. Milne, Chatka Puchatka





Pozdrawiam serdecznie Kochani:**

7 komentarzy:

  1. Such a fresh and fun page! Thank you for joining us @ Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa, zwariowana i bardzo pozytywna praca :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejście faktycznie nieco niekonwencjonalne ;) I literek jak zwykle nawycinałaś! Bardzo radosny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome art Journal page! Thank you so much for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna i radosna praca. Ciekawa praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Just awesome project!! Thank you for your participation in Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. U ciebie jak zawsze mega pozytywnie!! Dobra energia aż bije z twojego bloga i twoich prac! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń